torsdag 7 maj 2009

alla frågar mig varför jag aldrig skriver längre. men helt seriöst så måste ni ju skämta med mig. hur kan man tycka mina skoldagar är kul att läsa ? de känns som om de blir sjukt långtråkigt.hela tiden samma saker på nytt å nytt å nytt, så ovärt att ens skriva. men de är mitt liv och de kan ibland va rätt så ultimat tråkigt och då är jag bara ärlig!
men i vilket fall som helst så ska jag skärpa mig riktigt ordentligt.
idag har jag varit ledig super duper skönt.
var på hälla och köpte en present åt min kära far som nämligen fyller år på söndag.
och sen följde lite hem-inrednings grejer med till mitt rum.
ME AND ANI
fikade och sen starta vi bilen för att hämta upp O som varit i skolan,utanför skolan.
hon följde givetvis med hem och vi hade ett långt samtal om otrohet
madens jag rensade ut mina smink lådor och väskor och allt var de nu var och fans i dom.
and ps. de var verkligen på tiden att jag fixa upp mitt stökiga rum som ganska ofta liknar en knarkar kvart.
nu sitter jag och väntar på pizza och
är helt in love i låten Gavin DeGraw-Young Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar