onsdag 29 april 2009

fy på dig alexandra, din duma tjej du bloggar inte lika ofta.
de måste bli en förändring nu haha, eller jag mena när jag har tid, i kväll måste de vara i såntfall eller efter valborg. då gör jag om hela bloggen!
idag börjar jag kl 1 toppen tid för en igenligen morron trött brud men kunde tyvärr inte sova så har varit uppe sen 7 nån gång otroligt !
efter konsären med emoklassen ska jag träffa 3 underbara tjejer. 3 tjejer som är bäst. sandra, kikilito å Olis.
vi ska väl ta med oss och äta vid hamnen sen springa runt på stan, måste verkligen hitta nå fint till valborg och jag har ingen aning om nått jag skulle tänka mig att bära, vi får väl se vad som följer med hem.
nu ska jag fixa lite små grejer innan jag tar bussen ner mot city
kungen lars winnerbäck pumpas på högsta volym här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar