tisdag 14 april 2009

har varit så himla upptagen,förlåt att jag helt och hållet glömt bort min blogg allesammans
men veckan har varit suverän!
ska väl försöka tare lite smått, gott å kort
har verkligen fått allt gjort, allt som jag vilja gjort har blivit av ,märkligt eftersom de never brukar bli på mitt sätt men anyway man ska aldrig säg ever för alexandra är mycket nöjd med de här påsk lovet som snurrat iväg snabbt som tusan !
shoppat en hel dag i huvudstaden med 3 besto tjejer.
träffat en massa trevligt folk som man saknat och vanligtvis inte umgås med.
sovit ut riktigt ordändligt för att fixa sista tiden här nu innan sommaren som är fetast efterlängtad.

första skoldagen va väl lite sisådär asaa tråkigt
träffa honi, hanna lundberg som jag saknat stort på morronen.
hade svenska och engelska
slutade 13:00
stötte på ingrid och ayan utanför skolgården tog 10an, joina med till carl.ballt
kramma sönder mina brudar från the vallbyOG.
därefter satt jag mig på paket hålaren, F cyklade som rambos fru mot staden
där vi träffa en tjurnosig tara som hade väntat en stund för länge h3h3.
gick ett bra tag in och ut i affärer men inget följde med hem.
ikväll blire bara en massa tare lungt .

kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar