fredag 17 april 2009

vaknade nyss upp hemma hos min älskade mamma
sjuk är jag som vanligt oxå. å inegn tid för operation har komit hem i brevlådan än.
vill lyfta luren och skrika så att min bröst korgen går sönder för att det ska hända nått på sjukhuset. dom får fan ta och synda sig har väntat hur läge somhelst! sen är jag oxå värsta piss på att vara hemma, för jag missar
enhel del i skolan.
nu ska jag sluta klaga och bara skriva av mig yterligare lite till
mot kvällen blir de att skåla upp i tacket för dig min vän.
paulina hela 18 år. kan inte förstå att tiden går så fort.
nu kan du köpa ut cigg åt oss alla
nu kan du tatuera dig över hela kropen, pierca dig i hela asiktet.
nu kan du gå på krogen och köpa hur många drinkar
med alkohol du vill och sedan stripa på baren.
nu äre du som bestämer och du som tar ansvar över dig själv!
nu börjar ditt liv som vuxen
GRATTIS! JAG ÄLSKARDIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar