fredag 20 mars 2009

hejsan

förlåt att jag glömde skriva men jag hade fullt upp,hände en massa roligt i går så
de blev ingen tid över för datorn.

gårdagen :skolan som vanligt ,2 lektioner chill !
stan och sen hemåt.
jag hann vara hemma ett tag och bestämma lite nytt till mitt rum som jag ska göra om ytterligare lite till så jag blir het nöjd. ringde O och vi bestämde oss för att kolla ut en vår jacka åt henne så jag gled ner på stan och träffa min pärla.
vi hittade en riktigt fin på veromoda.
där inne träffa vi även derin och cämi som vi sprang runt med i olika affärer ett bra tag tills vi träffa T på skrapan donken och tog 11an till bäckby gården där vi spendera resten av eftermiddagen /kvällen.

i dag : började kl 10,möte alexandra och sandra på centralen för att ta buss 12 mot wenströmska.
och värt vi hade en lektion i dag foto och jag sprang mest omkring och fick inget gjort, great ! slutade kl 11:30.
jag kom nyss hem satt mig här en stund eftersom jag väntar på O som är på väg, vi ska ska luncha på burger king.
ikväll blir de BIG MC CUP!
hoppas på en riktigt bra fredag
kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar