lördag 21 mars 2009

hej cooling

fredagen blev jävligt great måste jag säga!
jag och O gjorde i ordnig oss och tog bussen till rocklunda ungefär kl 18:00
och på vägen ditt blev de extremt roligt, finns bara en sak att säga FUCK THE SECURITAS !
haha, stakars markus och respekt till saman habib.
kontrollanten säger: du kommer få böter...
samman säger: vadå äre för att han har svart hår eller?
kontrollanten säger : de här är mellan han och mig de kommer bara ta längre tid om du avbryter mig med dina kommentarer heltiden.(arg röst och en bitchig blick)
samman säger: och ser de ut som jag bryr mig?, du ska ge min kompis 511 kr i böter när han har betalat?( han har inte betalat nu ljuger samman ), driver du med min liv kärring ?, han kommer få 511 smällar av sin mamma tack vare dig. HAHHAH
vi stog i kylan och mörkret och bara dog av garv till slut kom vi därifrån och började gå mot abb arena där vi träffa massa härligt folk.
vi åt på stan och tog bussen hem runt 00:00.
idag ska vi på fest med ett gäng sexiga guzzar, mjaooo

lördag snälla bli bättre än någonsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar