tisdag 17 mars 2009

Enjoy life

jag vaknade 7:30 och var så jävla trött så jag nästan spydde och svimma, bestämde mig för att inte gå till skolan och tog ist bussen hem till O som har studiedag, jag trodde faktiskt inte att pappa skulle märka nått de brukar han inte göra och skolan brukar inte höra av sig men endå så kände jag mig orolig,
tänkte att de men inte vet de lider man inte av.
bussen stannade på järbruksgatan och jag gick upp mot trådvägen.
den nya hund ägaren O presentera sin sharpei
en kinesisk vakt hund från början.
cissa heter hon och va hur gullig som helst!
efter de kolla vi på topmodel och fixa mat och
pratade om en massa minnen från i sommras,
gud sommaren får komma nu..
jag är vit som ett papper och desperat
efter ETT LÅNGT SOMMARLOV.
skoltrött är bara förnamnet på mig!!!
och medans vi skrattade och åt, ringde min pappa
och skrek och dampa loss kul very kul , HAHAH!
jag får väl skylla mig själv.
nu sitter jag fortfarande här hos min vän O,
jag åker nog hem om ett tag.
ikväll ska jag bara ta de lugnt kolla på
hetnosen Hugo i den rätte för Rosing och
läsa ur världens bästa bok hjärtans fröjd.

hare bäst !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar