onsdag 18 mars 2009

hejhejhej å hej!

dagen började segt jag klev upp hur min underbara säng kl 07:00,
jag kände mig inte så trött så jag plattade håret och kleta på lite smink snabbt
åt frukost och synda mig till bussen,första lektionen var graf vi håller på med ett projekt om vallby fritidsmuseum , vi tjejer i gruppen skrev intervju frågor. vi alltså Ninna ,jag och Mickis bestämde oss för att skriva och rapportera om caféet/restaurangen så vi ringde dom och på måndag är vi varmt välkomna för att fota och intervjua, så jävla kul !
man känner sig faktiskt som en riktig journalist.
efter de hade vi NK vi har prov nästa vecka om rymden,
tråkigt nej tråkigaste som finns!
slutade vid 13:00 och tog bussen ner till stan med några av min kära klasskamrater
jag, N and T åt donken på skrapan och då träffa vi F och snackade lite efter ett tag där kom D OCH bebis and A dom åt och vi bara gulla sönder med Yazmin.
vi sprang runt på stan ett bra tag och hade de trevligt.
vid 16:00 träffa jag min farfar som köpte en skin jacka ett par vita converse skor och ett linne till mig , bugar och bockar så mkt !
när jag kom hem vare kalas med fika och släkt för lydius som fyller 12 i dag , ETT STORT GRATTIS OCH BARA ENORMT MYCKET KÄRLEK TILL HENNE.
hon fick massa fina saker.
Orkar inte skriva så mycket mer nu ...
ska hoppa in i duschen och kolla på en gammal Eva och Adam film , hihi


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar