måndag 30 mars 2009

.

har inte sovit en enda timme i natt.så här trött har jag inte varit på länge.all min ork lever någonstans där jag inte finns och varken vill finnas just nu. ärligt talat förstår inte ens varför jag sitter i en hell släkt lägenhet med ett tjockt täcke runt om mig och kollar på en varmkopp te som står bredvid dataskärmen.
åsen skriver jag såklart och då och då kollar mina ögon rakt ner i tangentbordet och min hjärna vet att varje bokstav jag trycker på så
småningom bildar ord och meningar här.
blev ingen skola denna måndag som ni möjligt vis förstår, utan ist att åka och ta blod prov och halsprov.äntligen får mina berättelser om mina förklingar ett lyckligt slut och jag som inte tror på lyckliga slut (ett stort frågetecken)
men den här gång i den här sista sagan är
det faktiskt jag som är den lyckliga tjejen!
jag ska äntligen få ta bort min halsmandlar och nej jag är inte rädd. jag är inte nervös. jag är inte ett endaste dugg orolig för min kropp bara skriker av lättnad! när jag gick ifrån läkarmotagningen på hemdals kändes de som jag vunnit en miljon.
nu mot kvällen är jag kung i soffan och tv kontrollen styrs av mig.
ska se andra delen av tonårsliv, som handlar om 3 tjejer i 18-års ålder. Monica, Cecilia och Joanna som lever med skolångest, föräldrartjafs, bloggar, kärlekstrassel, och ett gäng fnittriga kvällar med sina bästavänner. riktigt bra hittills!
nu ropar säng efter mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar