söndag 15 mars 2009

tjena gullet

jag tar nya tag och börjar om med mitt bloggande,
skaffade mig en förut för ett bra tag sen men jag förtog ju verkligen ingenting och de slutade bara i cp ryck och anfall på min bästa vän datorn, de gick åt helvetet med andra ord !
men min kära kusin tog sig en tid i dag på förmiddagen för att visa mig hur de här fungerar och nu är jag snart värsta bloggdrottningen.
jag berättar lite om går dagen, jag vaknade upp hemma hos min älskade vän O men min barndomsvän T, vi gjorde i ordning en stor frukost med massa gott . efter de körde pappa M oss till T ,där vi åt lunch och snackade skit ett tag, trevligt trevligt !
vid 5 tiden åkte vi hemåt mot skällby och där efter gick O and me och kolla på melodifestivalen
på gården. inte för att jag bryr mig men Oprah är väl inte så himla bra fast vad som helst är bättre än EMD eller måns zelmerlöv riktiga bögar om du frågar mig haha.
kvällen va riktigt bra massa skratt och dans med ali och jossel, kommer nog aldrig bli lika kung som sjävaste soulja boy men jag tänker inte deppa för de HÖHÖ!
nu orkar jag inte skriva mer , myser ikväll med min familj blir beck som varenda söndag

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar