måndag 23 mars 2009

.


söndagen var sisådär mysig kollade på beck och läste ut
böckerna hjärtas fröjd ,dom är super bra. jag lovar nästan bäst.
böckerna handlar om hur han man aldrig får veta namnet på blir kär i en tjej på en buss, hur han beundrar henne och hursomhelst kommer dom i kontakt med varandra genom ordet anka. han säger ordet anka. en ren slump. och hon regerar för hon heter nämligen ann-katirn och kalls ankan.
dom blir aldrig tsm nej men förälskade i varandra och de leder till ett liv.
han åker till usa men glömmer inte henne.hon glömmer inte han. men hon vet något som kommer förändra hans och som har förändrats hennes liv. men hon ljuger så bra.
lite kort så där, dom är värda att läsa !!!
idag har jag varit i plugget som vanligt kul med er emo kids.
efter skolan tog jag bussen till min farmor och farfar där jag fika.vid 17:00 körde dom mig hem, åt nyss och nu ikväll blir de att kolla på spårlöst,duscha sen inta min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar