tisdag 24 mars 2009

snygg tisdag

igår natt vid 00:00 tiden ringde min vän egzon vllasa och vi kom att prata en lång stund som vanligt och grejen är att när vi väl har börjat har vi skit svårt att sluta. de liksom bara plopp ar upp nya samtalsämnen hela tiden vilket gjorde att jag somna sent sent igår. måste till lega en sak innan jag går vidare i skrivandet, jag älskar dig du är bara så jävla bra killen!
på morgonen var jag helt död men jag fixa till mig lite snabbt och åkte till skolan
mdk var svintråkig, svenskan lika så..
engelskan var väl okej.nej ånga mig den var sjukt borrring...Arber rita nått ur fränt på min handled medans btw.
slutade tidigt som tur var och åkte ner till staden med T kl 13:15,vi träffade O, åt och sprang runt i affärer har titta på en Jens jacka på gina ett antal gånger och imorgon tror jag att den får följa med mig hem.
rörde mig hemåt runt fem
ikväll blire bara fett med chill och så läser jag i en ny bok rör vid mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar