måndag 16 mars 2009

hola amigos

jag vaknade runt 9 tiden började nämligen kl 11:30
och jag duschade målade naglarna och andra fix trix.
pratade med min lille sis L som va yäni sjuk antagligen eftersom hon mår fina vagina nu HAHA.
skolan va bara B som i BORING!! sjukanmälde mig efter första lektionen och tog the buss ner till staden med min vän Hanna Lundberg, vi pratade om kärlek de gör vi ganska ofta, vi är bra på de, men inte lika bra på kärlek! men bäst är vi på att försöka ge goda råd och hjälpa varandra.
efter de gick vi skilda vägar. jag ALEXANDRA HÖRBERG knullar de nya buss systemet,de gick inte att köpa biljet(men va ovanligt?) jag kände hur paniken bara spred sig i kroppen och hur alla fula ord höll på åka ut ur min mun. jag fick ultra damp! 1 minut kvar tills bussen skulle komma och då tryckte jag de hårdaste jag hade på den äckliga, runda gröna knappen och så åkte den där viktiga jävla pappersbiten ut, IDAG HADE JAG TUR , TACKKKK (tänkte jag)! efter 3 minuter va jag hemma O ringde och va hur glad som helst på väg till Gävle för att köpa sin hund som hon tjatat om i kanske 9 år om inte mer. glad för hennes skull mycket glad till och med.
efter samtalet med O , kom jag på att jag inte ätit mer än frukost så jag fixa mat åt mig och SIS.
falukorv med makaroner *MUMMS*
vid 4 kom min hårdrocks daddy hem vi pratade om resan till Idre på påsklovet, jag hänger med Jansson familjen ditt härligt härligt.
nu ska jag lyssna på musik och chatta med roligt folk

pusssen på dig bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar