lördag 21 mars 2009

:)

inget blev som vi tänkt denna lördag, oj och de är till och med söndag nu.
festen gick åt skogen så vi tog nya starka tag och tog oss till bäckby gården och på vägen ditt där träffa me and 0 tara,
när vi kom fram tänkte vi bara nu gör vi de bästa av den här äckliga lördagen som suger för tillfället,
så vi fick med oss ali s, jossel och erik sen en robel och gårds ledaren abdi Somalia till BIG MC en sväng....
där träffa vi 3 ur qutiga tjejer AIDA ,KAJSA OCH PARIA.
skratta en stund åt allt de misslyckade som vi planerat
efter 1 timme tröttna boysen så vi åkte i fullt ös tbx till gården.
ett Par basket killar kom, lite smått bråk med ELMAR om gymnastiksalen men tillslut fick vi vara där inne och kolla, we are so damn cool.
kvällen fortsatt, O och jag har bara skrattat så vi har ont hela tiden kan inte skriva de på något bättre sätt.inte ens om jag försöker.
alla sköna kommentarer och minner kan inte ens förklaras med ett enda ord.helt enkelt obeskrivliga.
måste vart en av dom bästa kvällarna i mitt dyr bara liv jag menar de.jag älskar bäckby de är här jag växt upp med er min käraste vänner,
nu ska jag och O kolla på klass festen och leta efter nått gott i kylskåpet


kyss sötnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar